lördag 16 oktober 2010

Då var det de dags igen...

Vintern kommer med stormsteg och jag har ingen emot vintern.. Är juh gift med en norrlänning men innan man vänjer sig... Men idag åkte vinterjackan på o de va sååå skönt måste jag säga.. Och de är så skönt med våran audi är att de är bränslevärmaren i den så e är bara att ställa in tid när den ska gå igång och sen värmer den bilen i ett x antal minuter utan att man behöver gå utanför dörren på mornarna.. Det är extremt skönt att komma ut till en varm bil och slippa skrapa..

Idag är de alltså lördag men int får man slappa för de.. En annan måste jobba o slita. Hade ganska svårt att ta mig upp imorse då sängen var så gosig o varm.. Maken hade dock slocknat på soffan med min morgonrock över sig och Star Trek gående i bakgrunden.. Han va så söt.. Jag fick dela säng med en bebis istället som leker torktumlare så de är svårt att få någon ordentlig sömn brevid minstingen...

Tycker faktiskt att de kan bli både onsdag och fredag i veckan som kommer.. Onsdag blir det att köpa mer dörrfoder och äntligen få färdigt på allrummet..Nej, vi måste hitta några golvlister som är ganska breda... Undrar om de har de på cheapy? Men vita blir de i alla fall för de bryter så snyggt emot de gråa.. Och sen på fredag är de först frissan som gäller för att bli ordentligt blond igen och klippa av de som behövs.. Fast så länge sen var de inte ja klippte mig men mitt hår blir så himla, vad är de dom säger? Frissigt.. Kan de stämma? Sen på kvällen wunderbara familjen Cadiz från Oxelösund och käka mat o snacka en massa skit... Ska väl försöka styra upp Harry Potter bion också.. Snart dags juh... wiiiii...

Oxelösund är en stad både Oscar och jag skulle kunna flytta till.. Oscar har nämligen sökt en dagtidsjobb på skf och får han de så har vi pratat om att kanske flytta dit.. Dock finns de inte så många hus till salu där och de som är kostar nästan 2 mille och de e fan saftigt.. Men men.. Än så länge är de bara tankar...

Nehe, nu blir de mys med familjen innan sängen kallar på än för sista dagens jobb på denna helg och sen får ja ta helg...Yippie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar