torsdag 18 februari 2010

Hrm..

Då börjar vi väl här i stället då.. Min förra blogsida la av och slutade att fungera så då får man ju hitta en annan domän som verkligen fungerar.. Snor denna sida av Anette.. (felåt!) =)

På tal om Anette så kommer hon och hennes familj hit idag, till lilla Forssjö, och hälsar på! Ska bli så jävla kul att ses igen.. Men de måste juh bli en stor omställning att åka från STORA Oxelösund till lilla lilla Forssjö.. *flin* Nej nu ska man väl vara snäll..

Men snön fortsätter att vräka ner och det gör väl inget men, jag säger bara men, det tar sån jävla tid att ta sig till jobbet och man vill juh inte åka hemifrån tidigare än man måste.. Är ju hellre hemma med familjen än sitta på jobbet eller i bilen..

Nej nu ska jag försöka få iväg tre ungar till dagis och det är inte det lättaste ska jag säga... "Mamma, jag måste kissa, Mamma, jag måste göra det, Mamma, Alva andades på mig.."
Man kan bli tokig för mindre.. GAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar