torsdag 25 februari 2010

Nu regnar det!

Sitter på jobbet just nu och ser tunga regndroppar komma ner, eller ja nånstans mellan dimman så regnar de. Har dock ingen lust att åka hem i störtregn idag men jag håller händer och fötter att dimman lättar och det SLUTAR REGNA!

Idag har jag 2 sjuka barn hemma med en trött make som varit uppe nästan hela natten med dom så han va dödstrött när jag åkte till jobbet imorse. Så ikväll blir det bad och mys för att sedan ta helg och bara softa. Eller vi skulle hålla på med båten också så att den blir färdig nån gång och det går ju faktiskt fortare om man är 2.. Eller?

Igår konstaterade både jag och min make att vi är ena riktiga bitterf***or och som han kallade sig bitterb***e. Vi kommer att gå och gnälla på ålderns höst över hur ungdomar beter sig och allt var bättre förr. Guu va jag skrattade när jag hade den synen framför mig. Gå med rullator eller käpp och hytta åt bilister m.m. Jag vet, jag är trött...

Två roliga saker har hänt, dels har maken och jag bokat tid för att tattuera oss igen så denna gång blir det en grå/svart lilja med tribaler och familjens initialer runt medans maken ska förbättra sin som han har, han har våran hund Maximus på vänster axel och just nu ser den inte bra ut.. Inge djup, inga skuggor så HON som gjorde den kan fan inte tattuera. Det finns liksom bara en kvinnlig tattuerare istan så alla vet nog vem jag pratar om men nu har Oscar pratat med en arbetskamrat som har en studio i Katrineholm som ska hjälpa oss och jag är sååå taggad! Ska bli skitkul, har ju velat detta aslänge.
Dessutom har jag beställt ny telefon.. En nokia N97 som jag hoppas ska komma snart då jag saknar att kunna lyssna på musik i fånen så de kommer att bli bra!

dessutom får jag komma hem tidigt idag så det kommer nog att bli en bra dag.. Bara softa, käka gott och mysa med familjen.. Kan de bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar