fredag 16 april 2010

Nu ska man va nyttig..

Nu har jag äntligen pallrat mig ur soffan och tagit mig iväg till gymmet för ett pass men de va lite svårt att komma ihåg alla maskiner jag använde sist.. Det va ju ändå typ 3-4 år sedan sen sist.. Moa satt fortfarande i bilbarnstolen och jollrade.. Det funkade jäkligt bra eftersom hon inte rörde sig och Alva var på dagis 3 timmar.. Alla tanter som tränade tyckte hon va såååå gullig.. =)
Men som sagt, jag fick göra de maskiner jag kom ihåg och göra lite repetioner men de gick bra men i helgen får jag nog ta kontakt me instruktörerna på gymmet och be om ett nytt träningsprogram..
Ska försöka komma iväg lör eller sön innan jobbet.. Mamma sa att hon skulle sitta barnvakt så att maken och jag kan komma iväg tillsammans..

Idag har jag lekt hoppetossa medans jag hade lite ledig tid.. Först lämnade jag barnen på dagis för att sedan stressa hem och packa gymväskan och innan jag hittade allt så var jag ju redan svettig så då fick man ju en uppvärmning hemma ungefär.. Sen gymmet, hälsa på mor på jobbet, sen ner till bibblan och lämna tillbaka böcker, handla nå o käka för att sedan komma hem och slänga i sig maten innan man ska hämta barnen igen..

Nu blir det fika och en promenad och kvällen bjuder på båtbygge och sen ska jag och maken testa wii fitness board och se om man kan bränna lite kalorier.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar