tisdag 20 april 2010

Pigg och alert!

God Morgon allihopa!
Blev väckt imorse av mina sjuka barn som sitter på toa och skriker: DET FINNS INGET PAPPER! Då va klockan runt halv 7.. Så jag slängde mig i sängen igen och försökte somna om men jag kände mig ändå pigg och utvilad så det va bara att gå upp igen och fixa frukost åt barnen..
Det blev en riktigt dålig frukost idag, cherrios med mjölk och kaffe.. Tyvärr så håller man sig inte mätt så länge på de utan typ en 30 min senare så var jag ju hungrig igen men nu är jag benhård här.. Var tredje timme ska jag äta för att hålla förbränningen på topp.. =) Än så länge verkar de fungera bra..

Gårdagen bjöd inte på mycket, som vanligt.. Var hemma och tog det lugnt och myste med mina sjuklingar.. Tittade på film och bara myste som sagt.. Men runt 2 hade jag kunnat kasta ut dem för då märktes det att de var uttråkade av att bara sitta inne men är man sjuk så är man.. Men tre st sjuka barn med en energinivå som man kunde önska är inte kul.. Speciellt inte när en själv bara vill sitta på soffan och ta det lugnt..

Senare på kvällen startade vi upp Wii fitness board och det är ju så jävla kul.. Finns juh både yoga, boxning, joggning, cyckling och rythm kung fu..Både jag och Oscar svettades och sen körde jag styrka i garaget med Oscar som min pt.. Jag kan ju säga att jag har lite ont i magmusklerna sen vi körde passet på gymmet i lördas.. FORTFARANDE!!! Snacka om att de var otränade.. hihi..

Idag bär det av till Norrköping för inhandling av mat... Eventuellt blir det nya vårskor till barnen.. Får se va matnotan stannar på annars får de vänta tills lönen kommer..

Senare ikväll ska jag försöka ta mig ut och powerwalka lite och sen MERA fitness board..

Jävla tandläkaren ringde igår också och sa att jag skulle på kontroll.. Jippie.. Jag har ju inte haft några hål än men.. *peppar peppar* sen blir de gymmet med mitt <3 är riktigt taggad med träningen just nu!

Peace out!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar