tisdag 13 april 2010

Working out..

Fan va dålig man är.. Precis varit och cyklat och sen kört ett litet styrkepass med min egna pt här hemma.. Men satan va dålig kondis man har.. helt färdig efter ha gjort ett liiiitet pass med ett hemmagym dessutom.. Men nu måste jag passa på att utnyttja mitt gymkort jag har och jag vill också att det ska bli den 23:e så jag kan börja simma igen.. får ju inte bada på en månad efter en tatto.. Simma är ju en av de bättre träningsformer.. Can´t wait..

I helgen hade vi som sagt 4 års kalas för vår lilla Moa.. Buhu, hon har blivit en stor tjej nu.. Det går för fort.. Jag hinner fan inte med längre.. Snart blir Alva 6 år och det känns som att det va igår som var på bb med henne.. Men Moa fick många fina och bra presenter av alla våra nära och kära.. Middagen var jättetrevlig och jag tyckte att vi hade lagat mat till ett helt kompani men allt kött/fisk/kyckling gick åt.. Jag tror maken stod och grillade för nästan 650 spänn och allt försvann på¨en kväll.. lite skumt ändå att man tänker i dom banorna men jag hade såååå kul den kvällen och Moa hade fullt upp med att underhålla Alva och Benjamin som var och hälsade på från Oxelösund.. Så trevligt så..

Imorrn är det jobb igen som gäller.. Skulle inte ha jobbat men va fan.. Extra pengar, dessutom natt så det blir ju ännu mer.. hehe.. money money, girig som man är.. Men ja måste åka till jobbet redan vid tolv för att vi skulle ha nån genomgång mellan ett och tre och sen har jag en timme innan jag går på så jag hoppas att det är fint väder så att man kan ta en promenad och få lite luft innan man ska sitta inne i en lgh hela kvällen.. nada skoj.. Sen vete fan hur jag ska lösa torsdagen.. Maken börjar kurs klockan 8, jag är inte hemma förrns 9 och barnen ska lämnas halv10.. dööööh.. dessutom fick vi hem en lapp från dagis att schemaändringar måste lämnas in minst 2 veckor innan de ska ske om det handlar om nån timme hit eller dit och 2 månader om det gäller dagar eller va fan det stod.. Våran rektor på forssjö skola är fan dum i huvudet.. har inge förtroende för honom över huvudtaget.. inte efter man fick reda på att forssjö och björkvik är de enda områdena i kommunen som inte får placera våra 15 timmar som vi vill.. utan vi måste lägga de 3 tim/dan 5dar/veckan medans resten av kommunen tillåter att föräldrar lägger typ 5tim/dag 3dag/veckan.. tycker inte om honom..

Nehe.. nu kanske man skulle ta och koppla av en stund innan sängen kallar..

Dagens citat:
" Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrats är du när du skrattar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar