tisdag 30 mars 2010

Stressigt..

God morgon omvärlden..

Har inte riktigt hunnit landa efter att ha jobbat natten.. Fick ett mess av min kära make imorse runt 6 som frågade om jag hade hans bilnyckel till den stora bilen.. Var inte riktigt vaken då så jag svarade inte.. Vid sju ringer han och frågar om jag har bilnyckel.. Dööööh.. Kollar jackfickan och mycket riktigt så har jag fått med mig bägge saabnycklarna.. F*TTA! Jaha.. Inte så mycket att göra åt när man är i nyköping lixom.. Så min älskade fick gå med barnen till dagis och sen sitta och vänta på att ja kom hem.. Kunde inte göra riktigt som jag ville heller då jag låg mellan 2 polisbilar från nyköping tills där man svänger mot bettna.. Då är det typ 1/3 kvar av vägen hem.. Så jag fick en puss och ett hej då ungefär and off he went.. Bara 3 timmar försenad till jobbet.. Tror aldrig dock jag har vart hemma så här tidigt efter att ha jobbat natten måste jag säga.. Ganska skönt ändå..

Dagen kommer inte bjuda på så mycket eftersom jag ska tillbaka ikväll och jobba .. Sitter och lyssnar RHCP på mtv och jag måste säga att jag hade glömt hur bra dom igentligen är..

Nästa vecka är man ju ledig och då ska de hinnas me ganska mycket.. Ska försöka träffa mitt lilla mufflonfår och ta en fika.. Sen skulle Veronica komma och fika med sina bebisar som hon säger.. Samtidigt måste vi iväg och inhandla present till våran älskade Moa som blir 4 den 9:e April.. Samt att det ska byggas båt och städas inför kalas den 10:e.. Dessutom har jag visst lovat Moa att vi ska åka till busfabriken så det måste vi göra..

Ja just det... Får se om jag får nå besök av min lilla Johanna idag.. Lina ligger och sover så vi kanske skulle hitta på nått.. Får la se om hon hör av sig..

2 kommentarer: