fredag 26 mars 2010

Hej hopp gummisnopp!

Sitter nu me uppblåst mage i soffan och softar efter en arbetsdag som började förjävligt stressigt imorse.. redan innan man åkte till jobbet.. jag gjorde ju misstaget att snozza imorse till klockan sex så det vart stressigt att ta upp, klä på samtidigft ska man göra sig själv iordning så rusar klockan iväg och stressnivåerna bara stiger och stiger och ta mej fan så ska lova bajsa precis när vi är på vg ut genom dörren... 06.55 lämnade jag barnen och jag kom till jobbet i bra tid för att sen upptäcka till min förskräckelse att jag har glömt mina cigg hemma.. FAN! sa linda väldigt högt och letade och letade genom väska, bil och jacka men de fanns ej att hitta.. Stressnivån höjdes en nivå till eftersom jag behöver min morgoncigg innan jag ska jobba med min kära brukare för att klara av henne.. Jag kännde mig rädd, naken.. exposed.. =) Men det va bara att bita i det sura äpplet.. fan fan fan..

Igår var jag i alla fall och boka tid för nästa gaddning.. Den 3:e Maj ska vi tillbaka till Jimboe och gadda oss.. Systrarna och jag.. Funderar senare på att lägga in små stjärnor runt den som jag har gjort nu..

Trodde faktiskt att jag skulle ha förstört min nya tatto idag då jag skulle och bada med jobbet idag och man får ju inte bada eller sola på en månad.. Så jag stannade på ICA, sprang in och köpte plastfolie och frystejp för att sedan plasta in tatton med typ 4 lager plastfolie och jag vet inte hur mycket tejp.. Armen var såååå stel så ja tror att jag stoppade blodförsörjningen i den en stund då jag också försökte hålla armen ovanför vattenyta.. Snacka om att det måste ha sett patetiskt ut..

Nehe.. Nu kallar min säng efter mig och jag behöver min så kallade skänhetssömn.. Söndag: IKEA med familjen Sjöstedt/hjelm..

1 kommentar:

  1. japp,imorgon gäller det!! vet inte hur jag ska orka jobba natten sen bara.. :)
    "exposed",hahaha! Aldrig från montazami va?! :) love her!!

    SvaraRadera