torsdag 11 mars 2010

Boring..

Jag är uttråkad.. Vet inte varför för det känns som att det alltid händer något men det passar väl inte mitt undermedvetna kan jag tänka mig.. Idag blir det fika hos mina underbara vänner Lina och Johanna.. Ska se om Johanna lyckades få bort gulheten ur sitt hår som jag, så snällt, lyckades fixa åt henne.. (SORRY!!!) Men jag förvarande åtminstonde att jag inte va en frissa.. host host..

Vill att det ska bli den 23:e Mars så att jag får göra min tatto och sen kan de juh bli maj också för då blir det en tatto igen med mina systrar.. Tessan ville att vi skulle göra typ som en syskontattuering, att alla tattuerade in samma sak på samma ställe men vi har varken kommit på vars eller vad det ska vara.. Men lillfisen fyller juh inte förrns den 3:e Maj så vi har juh lite tid på oss iaf.. hm.. tre stjärnor är jag inne på... Vad tycker ni?

Sitter här och läser på facebook om vad alla gör och hittar på men det jag inte kan förstå är hur man kan sitta och racka ner på sitt ex eller liknande över FACEBOOK så att alla kan läsa.. Min teori är att man söker uppmärksamhet ifrån sina s.k. kompisar och därför måste man hänga ut den andra för att man inte har mod nog att säga det själv till personen.. Dom skriver juh inga namn men det märks sååå tydligt vad och vem det handlar om.. patetiskt måste jag säga..

Fan va klockan går fort.. Nu ska jag se om Lina har sparat några negerbollar till mig annars ska hon få på moppo!

För att citera tessan: Save me, save me! Hurt them hurt them! Save them, save them! Hurt you, hurt you! I got it!

Ja, vi tittar för mycket på dåliga filmer så det blir lite dåliga internskämt.. hehe.. *Robin Hood: Men in thights* Klassisker...

2 kommentarer:

  1. Strålande logik, got to love the old classics! löw U my darling <3

    SvaraRadera
  2. nu kan jag komentera !!!!

    haha


    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera