torsdag 18 mars 2010

YO!

Orkar inte vara en duktigt bloggar just nu känns det som.. Motivationen finns inte riktigt men den ska nog komma tillbaka.. Annars får jag väl tvinga fram den eller liknande..

Sitter just nu och kollar på Gordon Ramsay´s the F-word och dom pratar om korv.. Innehåller en korv 32% kött så kanske 10% är rent kött, resten av de s.k köttet är hud, svål, senor m.m... Sånt där man annars inte ens skulle ge till ens katt.. Och detta äter vi i godan ro och dessutom ger till våra barn.. FAN! Aldrig mera korv.. Mår juh illa av att titta på hur dom gör korv.. Tacka vet jag Hugh Whittingstall som gjorde sina hemmagjorda korvar med BARA kött och fett... Inge hud eller svål eller liknande.. Ska nog sluta köpa hamburgare till barnen också, de värsta är juh att de älskar snabburgare.. blir nog svårt att övertyga maken också.. jag får nog driva en kampanj för mig själv...

Idag har jag vart duktig och tecknat ett nytt gymkort, mest för ryggens skull med tanke på vilket jobb man har men också för att man vill thighta till sig lite.. Få lite snygga armmuskler kanske.. Så nu är det hårdträning som gäller.. haha.. jag trodde nästan på det där själv..

Har även hunnit med provtagning, maken lämnat blod och sen var det en snabbfika med min mellansyrra Pillan.. Sen var det bara hem, käka och sen hämta barnen på dagis.. Eller maken hämtade barnen medans en annan satt på facebook..

Imorgon blir det Norrköping för att... nej, inte shoppa utan handla mat.. Vi har ju kommit underfund med att det är billigare att åka till Willy´s i Ingelsta än att handla på Willys i stan.. Det är ganska sjukt när det är samma kedja.. Men det är sant... Vi har jämfört det ett ex antal gånger bara för att vara på den säkra sidan och Ingelsta har alltid vunnit.. Sen blir det att ladda inför jobbhelg.. Börjar lörda kväll och sen 3 kvällar, går inte av förrns tisdag morgon.. Sen blir det TATTO!!!!

Peace out! (stavade jag rätt nu älskling?)

1 kommentar:

  1. Ja min älskade, nu var du dukrig och stavade rätt :) jag vet jag är en ordbajsare!!!

    SvaraRadera