onsdag 3 mars 2010

Solen skiner...

Då är det väl meningen att man ska bli glad och lycklig och känna att livet är hur bra som helst.. Men just nu har jag bara lust att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.. Mår pyton rent ut sagt.. Håller på att bli riktigt förkyld och just nu känns huvudet som det skulle explodera och halsen har knytits åt med en touch av att näsan rinner.. Intressanta fakta va? Och det är svårt att va hemma och kurera sig när man har en gnällig bebis som också är sjuk och en man som jobbar natt och är sjuk.. Livet är fan inte lätt ibland..

Men idag ska jag som sagt till frissan och färga och klippa så det blir att proppa sig full med ipren så man klarar av att sitta still ett tag.. Ikväll kommer familjen Hjelm/Sjöstedt och de ska vara gulliga och laga mat åt oss så maken och jag hinner arbeta lite på båten.. Ska köpa skivor idag till inredningen.. Den kommer att bli såååå snygg när den är färdig..

Igår flippade jag, Johanna och Lina totalt ut i soffan runt 22.. Fy fan va jag skrattade åt ingenting.. Tröttheten slog in och fnittret tog över.. Det vart mycket plumpa sexskämt och stackars Linas bror tittade på oss som om vi skulle behöva en plats på Karsudden men guu va skönt det va att skratta.. Dom var här och käkade och bara snackade skit hela kvällen..

Ikväll jag ska psykist heja på min lillasyster som spelar Volleybollmatch.. Har ingen aning vilka de spelar emot men jag hoppas det går bra för dem.. Maken skulle åka och heja om han inte ligger utslagen i sängen.. HEJA HEJA TESSAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar