onsdag 24 mars 2010

Hej hopp regnet...

Nu har det regnat i säkert 3 dar i sträck.. Ganska skönt att snön försvinner så att det kan bli vår och varmt ute... Just nu går det nån form av magbaskilusk hemma hos oss och min kära make är den som har drabbats värst av oss. Han sitter just nu med magkramper till gud förbannelse. Alva kräktes i måndas och har vart hemma sen dess men annars har det inte varit något.. Vet inte riktigt vad man ska ge honom för att lindra magsmärtan.. Rostat bröd och the är det som går i honom..

Har jobbat sen i lördas kväll och gick av i tisdas morse så nu har jag EN hel dag ledigt innan man ska på det igen imorgon.. Jobbar dock en extra timme imorrn så man är ju inte hemma förrns sex imorrn kväll och då är det bara att laga mat, lägga barn och sen pallra sig själv i säng...

På söndag dock ska vi till IKEA med familjen Hjelm/sjöstedt och shoppa lite men det lär bli sparsam shopping eftersom vi tatuerade oss igår, både maken och jag och det gick visst på 2100:- men så satt jag i 2 och en halv timme.. Snacka om att den sista halvtimme var en plåga och då fyllde han i en av mina gamla.. Men jag vart helnöjd med det och snart är det dags igen, i maj då tessan, pillan och jag ska dit och göra våra som är likadana.. haha.. jag är fast i tatueringsträsket..

Snart dags att bege mig in till stan och shoppa lite cola och helosan salva till maken..
Nu lunch!!!!

1 kommentar: