onsdag 10 mars 2010

Sjukstuga

Nu har det vart sjukstuga hos fam. Espling ett bra tag s jag hoppas att det är på bättringsvägen nu... Var till läkare igår och det blev löpande band principen.. In, vars har du ont, pencillin, ut! Okej.. Men som sagt det va dubbelsidig öroninflammation med en hint av feber ikroppen så nu ska man käka kåvepennin i 5 dagar så ska man väl bli frisk sen.. Eller?

Jaja.. Nu ska vi inte gnälla om sjukdomar hela tiden.. Igår var min arbetskollega Veronica här och skulle hämta våran lilla ford som hon ville ha.. Hon hade tydligen en likadan hemma men som inte funkade så dom skulle försöka hitta på nått så att hon fick 1 fungerande bil i alla fall.. Våran fords bromsar är ju defekta så dom funkar ju knappt... Och hon skulle köra hem den till Oxelösund igår i beckmörkret men det hade tydligen gått bra.. =)

snart är det dags för tattuering igen och det ska bli såå kul.. Ska bli skönt för maken att få rätta till sin som han har på armen som en tattuerare i stan gjorde och som sagt, henne ska man inte gå till.. Jag ska juh göra min lilja i svart/grå men jag vet forfarande inte riktigt vart jag ska göra den.. på vaden eller armen.. hmmm.. Försöker övertala mamma också att hon ska följa med och göra en.. hon vill men hon är för feg för smärtan.. Typiskt min mamma..

Så här vill jag att den ska se ut.. på ett ungefär.. dock inte bladen som sticker ut runt omkring men nån form av blad ska det väl bli.. får se va Jimboe kan hitta på.. =)

Soffan kallar på mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar