fredag 5 mars 2010

Sjukstuga fam espling!

Fyyy vilken hemsk vecka det här har varit.. Jag har som sagt vabbat med 3 sjuka barn, sen blev maken sjuk och hostar som bara den.. Men nu får det fan va nog.. I onsdas trodde jag att jag skulle klara mig men haha, sa djävulen och snöt sig i örsnibben! Torsdas em slog det till som en fura med snorig näsa, ångvält i huvvet samt feber på det.. Livet är såå roligt ibland så det va ju bara att ringa bossen igår och säga att jag skulle va hemma idag.. Då började han babbla om att jag kunde få va ledig på lörda och sen jobba måndag istället men behålla helgob:et.. Kör för de sa jag så nu blir det att knapra Ipren och kurera med c-vitamin..

Imorgon ska vi (om vi orkar) åka till Oxelösund och hälsa på Anette och Christian med barn. Det ska bli såå kul att ses igen och bara äta gott och snacka en massa skit..

Nehe, nu ska jag gå oh dö i sängen och tycka synd om mig själv.. Tur att maken har sagt att han tar hand om matlagningen ikväll.. För jag har ingen ork eller lust med mat just nu.. Man kan ju hoppas att det blir fet hämtmat så man kan tycka ännu mera synd om sig själv..

Peace Out! (snörvel... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar