tisdag 2 mars 2010

Nu va det min tur...

Sjukdomen har sprdit sig inom familjen och nu är det dags för min och Oscars tur.. Maken började hosta igår och min näsa och hals var helt igentjockad imorse när jag vaknade.. Sååå mysigt så..

Aja, de är bara le och vara glad.. Dock är jag lite förbannad just nu på Katshing... Har beställt min nya fån därifrån samt ett nytecknande av mitt abonemang och då står det på deras hemsida: Att du har varan inom 1-3 arbetsdagar. Okej, det är ju inte alls farligt utan ganska snabbt ändå. Men, när jag läser på deras hemsida om min order så har den inte ens släppts från lagret och idag har det gått 3 arbetsdagar! WTF är problemt? Och de kan inte ens orka att skicka ett mail till en och skriva att det tar lite längre tid pga.... Vad det nu kan va.. Så nu har jag skickat ett mail för att få lite klarhet.. Ja, jag är väldigt otålig när jag vill ha något eller jag har beställt från nätet m.m.. En dålig egenskap men sån är jag, min kära make har fått lära sig att leva med det och jag hoppas han älskar mig ändå fast jag är som jag är.. =) <3

Dagen bjuder på kurering av förkylning samt bara slappa.. Städa lite också.. Imorrn: Off to the frisör!! (jag vet att min engelska suger)

Jo, just de.. Igår hade vi hockeykväll hos familjen Espling.. Jag och maken hejar på Luleå som möter färjestad.. Så då måste vi ju ha nån som hejar på dem så min kära lillasyster kom hit och det värsta med att titta på hockey med henne är att hon är dålig vinnare.. fast jag är nog likadan.. kanske går i släkten.. men iaf som sagt så vann naturligtvis färjestad så tessan fick göra kullerbyttor och hoppa i snön utanför huset och det såg ut som en knubbsäl hade gått fram i snödrivorna.. =) Men faaan va kul det var! Maken och jag ska åka till linköping och kolla om de möter luleå nån gång i slutspelet.. Spännande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar